Menu poziome-Nasze strony

Kliknij na ikonkę, aby przejść do bloga na ten temat ;-)

Banner

Zapraszamy wszystkich właścicieli innych blogów o tematyce ourWorld do nawiązania z nami kontaktu! Freciaa i Aname.
Szukamy osoby chętnej do prowadzenia bloga razem z nami!!! Wystarczy napisać do nas np., w komentarzu.

sobota, 9 czerwca 2012

Zdobywaj darmowe gemsy


OurWorld od zawsze było takie samo, ale od teraz możemy oglądając filmiki, zdobyć wyznaczoną ilość gemsów. To proste!

  • Mamy darmowe filmy, które możemy oglądać na całym świecie
  • Możemy zareklamować ogłoszenie, aby zdobyć więcej gemsów...
Kliknij na obrazek, aby powiększyć ;-)




1 komentarz:

  1. Hej to ja ślicznasara redakto twojego bloga.
    Zapomniałam hasła do tamtego konta,oraz hasła do poczty i stworzyłąm sobie nowe konto.
    Jeszcze musiałam szukać twojego bloga po googlach chyba z trzy dni i nareszcie znalazłam :D (HURA)
    Prosze o dodanie mnie do redaktorów :)

    sara.grochowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Proszę podawać swój nick z ourWorld, ponieważ przy konkursach lub innych ważnych sprawach będę wiedziała do kogo się zgłaszać. Pozdrawiam, freciaa!! ;-)